niedziela, 2 czerwca 2013

Hej :)

To mój nowy blog na którym posty będą najczęściej dotyczyć; mody, kosmetyków oraz mojej ukochanej pasji czyli fotografii. 

Moda i wszystko co z nią związane towarzyszy mi już od bardzo dawna, już jako mała dziewczynka lubiłam się przebierać w za duże sukienki, chodzić w nich i dobierać do nich biżuterię, to nic że korale zwisały mi do kolan a buty ciągle wyskakiwały z nóg, bo były za duże. Tak wyglądało moje dzieciństwo, ale wraz z wiekiem zaczęłam coraz bardziej dostrzegać atuty stylu. 

Kosmetyki, to nieodłączna część życia każdej nastolatki. Wchodząc do drogerii wybieramy produkty które uważamy, że bardziej nam się przydadzą by być ładniejsze i bardziej dojrzałe. Gdy byłyśmy małe podbierałyśmy kosmetyczkę mamie i malowałyśmy się bardzo zabawny sposób. Teraz gdy oglądam stare zdjęcia przypomina mi moja kolorowa buźka :)

Moja wielka pasja czyli fotografia, narodziła się u mnie dwa lata temu, od tamtej pory uwielbiam wychodzić na dwór i robić zdjęcia przeróżnym rzeczą, czy są to owady, zwierzęta, rośliny bądź przedziwne krajobrazy. 
Przerabiając zdjęcia na komputerze i pokazując je znajomym, czuję się w jakiś sposób doceniona. Uwielbiam również robić zdjęcia koleżanką czy kolegą. Moją przyszłość chciałabym połączyć z tymi zainteresowaniami.

                                                                                Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Naprawde masz talent do robienia zdjęć . :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecia na prawde imponujace. super.
    moda nalezy sie bawic. nie podazac uporczywie za trendami a mieszac style. to jest najciekawsze.
    powodzenia.

    OdpowiedzUsuń